Biznismenovi s diamantmi išla karta už niekoľko rokov pred krízou
Jeho meno odznelo už viackrát. Zatienila ho však vlastná prezývka. Svoj americký sen si manažuje dobre a na rozmedzí vlastného diamantového biznisu, žien a umenia začína šperkárska značka Alo podnikateľa Alojza Ryšavého naberať na váhe.
Celé to bola vraj plánovaná náhoda. Stredoškoláka, ktorý si je istý, že o desať rokov si bude užívať úlohu šéfa firmy s medzinárodnou klientelou, sa dá nájsť aj dnes. Náhodné na tom celom je, ako to nakoniec dopadne.
Odpoveď prichádza sama od seba, keď fotobunka otvorí dvojité sklené dvere v úzkej uličke v centre Prahy. S ňou sa totiž otvára aj súčasný svet rodeného Slováka Alojza Ryšavého. V jeho prípade je tak zrejmé, že od lavíc strednej školy do seba všetko zapadlo podľa plánu. Dvere, ktorými sa dá pozerať len do ulice, sú však iba bezpečnostnou ikonou jeho šperkárskeho biznisu. Svoj príbeh si strážiť nemusí.