Nemajú reklamnú kampaň, no ich albumy sú žiadané. Aj vďaka živým koncertom
Poznáte mená Podhradská a Čanaky? Ak nie, tak asi nemáte deti. Duo hudobníkov plánuje vydať pre deti už jedenáste cédečko. K produktivite ich netlačí vydavateľstvo, ale rodičia, ktorí chcú pre svoje deti neobohrané pesničky.
Počas aranžovania výkladu v obchodnej sieti sa pri Miroslavovi Čačíkovi, majiteľovi vydavateľstva Tonada, pristaví predavač a pýta sa, načo to tam zdobí, veď Máriu Podhradskú a Richarda Čanakyho poznajú všetci rodičia. Ich nosiče sa predávajú samy. Vraj musia mať dobrú mediálnu kampaň. Väčšina mamičiek sa však o dvojici umelcov spievajúcich najmä pre deti dozvedela od svojich známych alebo dostali ich cédečko ako dar. Je možné, že reklama ústnym podaním je taká silná? M. Čačík, ktorý albumy pre deti vydáva, s tým súhlasí. Ročne M. Podhradská a R. Čanaky odohrajú po celom Slovensku sto koncertov s priemernou návštevnosťou tristo ľudí. Najlepšia mediálna kampaň je živý koncert a odporúčanie od známeho.
SPOJILI ICH POTOMKOVIA. Nápad nahrať prvý album Pre deti I vznikol z osobnej potreby v roku 2002. Všetko to začalo, keď sa dvom hudobníkom po pätnástich rokoch kamarátstva narodili v rovnakom čase deti. M. Podhradská a R. Čanaky ako skúsení gospeloví muzikanti hľadali pre vnímavé detské uši kvalitnú hudbu. Keďže nič vyhovujúce nenašli, rozhodli sa pre seba a svojich známych nahrať album. „Nebol za tým žiaden zámer začať sa tým živiť, ale nejako sa to postupne čoraz viac rozrastalo,“ smeje sa M. Podhradská. Po úspechu prvého albumu rodičia prišli s požiadavkou nového CD. Nevládali počúvať niekoľkokrát denne rovnaké pesničky dookola. Onedlho sa to zopakovalo a dnes je tých albumov desať.