Produkty, ktoré našli facebook
Na slovenskom Facebooku má stránky alebo skupiny priaznivcov vytvorených viacero produktov. Väčšina firiem, ktoré ich vyrábajú a ktoré Profit oslovil, však o tom nevie. A ak aj vedia, marketingové plány v tomto smere nerozvíjajú. Naopak, v Rádiu FM o skupine vedia, aj s ňou cielene pracujú. „Naše rádio je jedno z mála, ak nie jediné na Slovensku, ktoré aktívne využíva sociálne siete. Okrem Facebooku má oficiálny profil aj na Myspace.com. Už v skorej budúcnosti plánujeme toto prepojenie využiť na virálnu kampaň (marketingová kampaň sústredená na sociálne siete, pozn. Profit), ktorá bude súčasťou celkom nového produktu Rádia FM zameraného na internetových používateľov,“ hovorí riaditeľ rádia Dušan Vančo. Dopĺňa, že s profilmi na týchto sieťach aktívne pracujú a „virtuálnych priateľov a poslucháčov na sieti si doslova rozmaznávajú“.
Pavol Chalupka, brand manažér pre značku Kofola na Slovensku zo spoločnosti Kofola o facebookovskej skupine s názvom nápoja vie, ale nevytvorili ju vo firme. „Teší nás, že táto skupina vznikla ako spontánna iniciatíva spotrebiteľov Kofoly, bez nášho pričinenia.“ Profitu však potvrdil, že v súčasnosti zvažujú vstúpiť do obojsmernej komunikácie s touto cieľovou skupinou pri špeciálnych projektoch.
„Magazín Profit“ tiež našiel Facebook a využíva ho na informovanie o pripravovaných témach a kontakt s priaznivcami. Ak ste na Facebooku, pridajte si ho medzi priateľov.