Projekty optimalizácie zlacňujú chod firmy. Je to zaujímavé najmä v čase krízy, keď každý hľadá, ako ušetriť každé euro
Prvá väčšia objednávka prišla z veľkoobchodu s hodinkami, kde chceli mať prehľad o reklamáciách a Ladislav Gažo sa ubezpečil, že v hustnúcom zozname slovenských softvérových spoločností bude pre jeho Seges miesto. O necelé tri roky získal ocenenie Začínajúci podnikateľ roka 2008.
Majiteľ veľkoobchodu s hodinkami a klenotmi chcel zrušiť prepisovačky, zošitky, pospínané papiere a listovanie, aby nemal obavu, že sa dáky lístok vytratí. Niečo z toho, čo predáva, sa môže občas v záruke i po nej pokaziť. A spôsob, ako sa reklamácie vybavujú, patrí k firemnej kultúre a imidžu. Na prijatie reklamácie, vytlačenie dokladu pre kupujúceho, monitorovanie vybavovania, celkový stav reklamácií a administratívu s nimi chcel mať počítačové spracúvanie. Známi ho odporučili ku Gažovcom.
„Nijaký malý balíček, ktorý by riešil reklamačný systém takejto firmy, na slovenskom ani českom trhu nebol,“ konštatuje Ladislav Gažo, spoluzakladateľ a konateľ softvérovej firmy Seges. „Klient už na trhu bol, preto nepotreboval nijaké komplexné a drahšie riešenie aj z iných činností, ktoré už mal pokryté, ale iba praktické jednoduché a spoľahlivé fungovanie konkrétneho, v tomto prípade reklamačného procesu.“