Klienti IT brandže zväčša nevedia, čo chcú, vedia len približne popísať, čo potrebujú
Michal Šeršeň je zvláštny človek. Zdalo by sa, že žije dva životy. V jednom je romantik zahľadený do hviezd a v druhom počítačový fanatik prikovaný k monitoru. Ani jedno nie je pravda. Nestal sa otrokom počítača a na nebo nepozerá ako laik. Paradoxne, vymýšľa veci, ktorými iní ľudia zabíjajú čas.
„Zaujíma ma tvorba technológií, ale sám ich nepoužívam. Nikdy by mi nenapadlo pozerať v mobile televíziu, nehrám počítačové hry, určite nie som cieľová skupina vlastnej firmy. Technológia a vývoj ma však dostali,“ hovorí o sebe predseda predstavenstva spoločnosti Warhowski a zároveň významný akcionár Michal Šeršeň.
Firma vyvíja technológie mobilnej komunikácie, internetu novej generácie, rôzne aplikácie pre biznis a médiá. Je to práca o vymýšľaní nových spôsobov správy a šírenia médií. „Aby to neznelo tak tajomne, keď hovoríme o médiách, máme na mysli tie, ktoré sú offline, teda videá, zvuk alebo iné dáta. Keď je reč o online, tak si treba predstaviť najmä živé prenosy, napríklad televízne, ale aj živý signál z kamery, napríklad z webovej kamery. Misiu vidíme vo vývoji aplikácií, ktoré umožnia lepšiu a efektívnejšiu správu multimédií,“ vysvetľuje Michal.