Zrazu je tu čas na zefektívnenie nákladov, úspory, nové riešenia. To vnímame ako výzvu.
Čo môže vzniknúť zo stretnutia niekoľkých manažérov z internetového a telekomunikačného biznisu? Napríklad reštaurácia. Nie virtuálna, normálna, reálna. Tomáš Jaššo, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti GTS Slovakia, hovorí, že dobrých a kvalitných reštaurácií pre biznis klientelu je v Bratislave stále málo. A v rozhovore vysvetľuje aj okolnosti odchodu značky Nextra zo slovenského trhu.
Keď sa stretnú ľudia z IT biznisu, zväčša hovoria o trendoch v IT, nie ako vytvoriť reštauráciu v centre Bratislavy.
? V štruktúre podniku naozaj stoja ľudia z telekomunikačného a IT biznisu. Spolu s mojím priateľom, manažérom v istej významnej slovenskej spoločnosti, sme o tejto téme začali pred istým časom hovoriť. Povedali sme si, že mať reštauráciu by mohla byť zaujímavá vec. Aj z pohľadu toho, že často v rámci obchodu je potrebné mať miesto, kde sa obchodní partneri budú pri stretnutiach cítiť príjemne.