Jaroslav Bovan: Mojou snahou je dokončiť veci tak, aby fungovali
Michalovský hotel Stadio sa dá prehliadnuť len ťažko. Fasáda riešená veľmi netradične ako futbalové ihrisko púta pozornosť a spája to, čo má majiteľ Jaroslav Bovan rád – reklamu a futbal.
Rodák zo Sečoviec pochádza z rodiny, ktorá nemala s podnikaním nič spoločné. Matka Jaroslava Bovana pracovala ako úradníčka, otec ako profesionálny vojak. Podobným smerom sa zo začiatku vydal aj ich syn a po štúdiu ekonomiky na poľnohospodárskej škole v Košiciach nastúpil v roku 1988 na okresný národný výbor. Po jedenástich mesiacoch vojenskej služby a revolúcii sa ocitol na referáte kontroly. Údel úradníka ho však nenapĺňal, a preto sa v roku 1992 rozhodol venovať podnikateľskej činnosti.
MAPY A REKLAMA. „Jedného dňa som na výstave našiel mapu Brna s reklamami. Povedal som si, že to je presne vec, ktorá na slovenskom trhu chýba,“ opisuje Michalovčan J. Bovan cestu k prvému produktu – reklamným mapám. „Bolo to po revolúcii a mapy miest v podstate neexistovali. Tak sme s bývalým kolegom navštívili slovenskú kartografiu a dohodli sme sa s nimi na siedmich mestách.“