Petra Berecová: Stáť si za svojím, plniť sľuby, byť čo najviac otvorený – v dobrých aj zlých situáciách.
Telekomunikačný biznis už niekoľko rokov vykazuje najvyššie priemerné platy. Personálna šéfka spoločnosti T-Mobile Petra Berecová hovorí aj o tom, prečo tento mobilný operátor dostal ocenenie Zamestnávateľ roku 2009, ktorú udeľuje spoločnosť Hewitt Associates.
Vo vzťahu zamestnávateľ a zamestnanec je „večné“ protirečenie. Obaja chcú maximalizovať úžitok. Môžu byť niekedy spokojní?
Ak chce firma existovať a prosperovať dlhodobo, nemôže len maximalizovať krátkodobo zisky. Záleží naozaj na tom, čo firma chce dosiahnuť. Podnikateľ, spoločník či akcionár si musia povedať, aký veľký zisk je pre nich nevyhnutný a čo sú prostriedky, aby firma mohla prežiť. Ak chce firma žiť úspešne dlhšie obdobie, potom musí myslieť aj na druhú stranu, najmä na zamestnancov.