Povojnové Nemecko, dedinka Treppendorf. Hans Thomann nasadá na bicykel a vydáva sa na sedemdesiatkilometrovú cestu do Würzburgu, kde ho čaká lekcia hry na trúbku. Vtedy ešte netuší, že jeho vášeň k hudbe bude základným kameňom najväčšieho obchodu s hudobnými nástrojmi v Európe.
Keď Sven Schoderböck, marketingový manažér firmy Thomann, európskeho lídra predaja hudobných nástrojov, začal pred trinástimi rokmi s marketingom, predajcovia hudobných nástrojov v Nemecku sa bili zhruba o päťdesiattisíc zákazníkov – poloprofesionálnych a profesionálnych hudobníkov. „A ja, dieťa internetu, som tomu nerozumel. Prečo sa všetci bijú o týchto pár ľudí? Niektorí z nich majú päťdesiat rokov a, čo ja viem, problémy s manželkou, ak si kúpia novú gitaru. Urobme ten koláč väčší, nepredávame ani zbrane, ani lieky, neurobíme nič zlé, ak rozšírime trh.“ Sven nikdy nevidel konkurenciu v iných obchodoch s hudobnými nástrojmi. Konkurenciou boli preňho internetové obchody ako Amazon či Apple. „Ak má Adidas tenisky za sto eur a naša gitara stojí 99 eur, tak musím docieliť, aby to dieťa chcelo gitaru. Obchod s nástrojmi dvadsať kilometrov ďaleko ma nezaujíma.“ Takto uvažuje človek pracujúci vo firme, ktorá pred viac než päťdesiatimi rokmi začínala v obývačke rodinného domu a jediným dopravným prostriedkom jej zakladateľa bol bicykel.