<px>Floortje Jeukensová sa konkurencii dostáva pod kožu najlepšie tak, že v jej hoteloch prenocuje. Poznať vody tunajšieho biznisu je pre ňu dôležitejšie než čokoľvek iné. Od budúceho roka totiž povedie Sheraton Bratislava Hotel. V dnešných neistých časoch trochu titanská úloha.</px>
Čo je dnes pre vás najväčší problém?
Hotelový biznis určite zaznamenal zmeny a pocítili ich všetci. Zasiahlo to všetky hotely, nebudem tvrdiť opak. Sú také, v ktorých sa klientske priority posunuli na rebríčku pre nečakané zmeny vo výdavkoch, sú také, ktoré sa musia úplne preorientovať a zmeniť stratégiu. Čo sa týka nás, nastala reakcia na zmenu našich čísel – návštevnosti, výdavkov, tržieb. Rozumiem tomuto prístupu, ale ak mám viesť päťhviezdičkový hotel, potom môj tím musí vykonávať prácu na sto percent a mať k tomu aj prostredie či nástroje hodné piatich hviezdičiek. Stojí to peniaze. Napríklad mestá Praha alebo Budapešť bojujú s poklesom tržieb a stáva sa pravidlom, že v päťhviezdičkovom hoteli bývate za cenu trojhviezdičkového.