Presun účtu Rovnako ako si možno preniesť telefónne číslo od jedného operátora k druhému, si už možno preniesť aj bežný účet z jednej banky do druhej. Klientovi síce nezostane jeho pôvodné číslo účtu, ale nová banka sa postará o presun všetkých trvalých príkazov a inkás. Klient potrebuje len vypísať žiadosť o presun účtu a zaniesť ho do novej banky. V prípade, že nechce navštevovať aj svoju pôvodnú banku, musí si dať žiadosť overiť u notára. Ak si ju overiť nedá, musí podpísanú žiadosť osobne priniesť aj do svojej starej banky. Spolu so žiadosťou o prenos účtu môže klient zároveň požiadať aj o zrušenie svojho starého účtu. Aj zrušenie účtu môže sprostredkovať nová banka. Ak o to nepožiada, na nový účet sa mu síce presunú všetky trvalé príkazy a inkasá, ale jeho starý účet zostane aktívny a bude musieť za neho naďalej platiť mesačné poplatky. Klient, ktorý si dá preniesť účet, nemusí telekomunikačným spoločnostiam, elektrárňam či iným firmám, ktorým platí inkasom, nahlasovať, že má nové číslo účtu. Všetko za neho urobí nová banka. Zamestnávateľovi musí nové číslo nahlásiť klient sám.(pcs)
Dôchodkové fondy na Slovenskuk 4. januáru 2010