Nulová spoluúčasť Tatra banka začala v plnej výške ručiť za zneužitie platobných kariet. Klientovi, ktorý príde o svoju kartu, tak vráti všetky peniaze, o ktoré ho zlodej oberie. Banka sľubuje, že vráti peniaze zo všetkých transakcií, ktoré klienti označia za podvodné. Ale len z tých, ktoré boli uskutočnené maximálne 24 hodín pred nahlásením straty či krádeže karty. Výnimkou sú transakcie potvrdzované PIN kódom. Ak zlodej zaplatí kartou v obchode alebo vyberie peniaze z bankomatu, pričom vie PIN kód, peňažný ústav reklamáciu neuzná. Majiteľ karty si musí dávať pozor, aby jeho PIN kód nikto nezistil. V prípade, že sa niekto k štvormiestnemu heslu dostane, je to chyba klienta a nemá nárok na vrátenie peňazí. Rozšírená ochrana platí pre všetky debetné aj platobné karty, ktoré Tatra banka vydáva. Banka si za túto službu nepýta poplatok a automaticky ju získajú všetci klienti. Štandardne podľa zákona o platobných službách, ktorý platí od decembra minulého roka, banky nesú zodpovednosť za škody, ktoré prevýšia sto eur. Nižšie škody musí pri strate alebo krádeži znášať majiteľ karty.(pcs)
Dôchodkové fondy na Slovenskuk 29. januáru 2010