Platí, že biznis je o spájaní dvoch. Keď však spojíte jedno podujatie s troma miliardami ľudí, dá sa hovoriť o slušnom obchode. Čokoľvek, čo chcete v tom momente svetu povedať či predať, nezostane bez odozvy. Minimálne tržby z podnikania. Olympijský oheň zapáli aj najväčší biznis tohto roka.
Ideálne by to fungovalo asi tak, že sa usadíte pred televízorom a najbližšie dve týždne sa spred neho nepohnete. Každú hodinu okrem pollitrov piva konkrétnej značky strávite niekoľko päťminútoviek reklamy. Keď sa športovej motivácie zdá byť pre vás už priveľa, odskočíte si zašportovať. Veď je olympiáda a po prvom pol kilometri na stacionárnom bicykli, keďže je vonku okrem Vancouveru predsa zima, užijete niekoľko energetických tyčiniek tiež konkrétnej značky. Vrátite sa k televízoru a kým sa na rad dostane váš krajan, pretrpíte ďalšie reklamy. Veď čo ak by ste ho náhodou zmeškali, Slovákov až tak veľa nie je. Po tom všetkom ste dokonalý klient stoviek svetových a domácich spoločností, ktoré na olympijskom ošiali chcú zarobiť.