Počas krízy strácajú mnohí podnikatelia pôdu pod nohami. Iní však na nej dokážu pomerne úspešne surfovať. Napríklad fastfoodový gigant McDonald’s plynule zvyšuje tržby. A ako zdôrazňuje jeho šéf pre Česko, Slovensko a Maďarsko Radek Janalík, chystá sa dokonca expandovať: „Počasie má totiž na predaj hamburgerov väčší vplyv ako finančná kríza.“
Kedy ste sa naposledy najedli v „mekáči“?
Naposledy to bolo včera v reštaurácii na diaľnici pri nemeckom Regensburgu. Ja to zároveň beriem ako „inšpekčnú“ cestu – zisťujem, ako to robia u nich. Ako si poradia s jednotlivými kampaňami. Za posledných päť rokov sa, mimochodom, v západnej Európe veľmi zlepšili. Mladšie trhy, akými sú Česko, Slovensko či Maďarsko už nemajú žiaden náskok – všetko záleží na kvalite pracovnej sily.