Jedna z najúspešnejších sociálnych sietí Twitter prišla s novým spôsobom, ako zarobiť peniaze. Až dosiaľ bolo prioritou siete orientovať sa na používateľov, vytvárať hodnoty, ktoré ich na Twitteri spájajú. Namiesto čísel, či sú v zisku alebo v strate, preto doteraz šéfovia spoločnosti re- agovali slovami, že „ešte stále viac míňajú, ako zarábajú“. Teraz sa to možno zmení, ak uspeje nová služba sociálnej siete – promované tweety. Zaplatené odkazy, ktoré sa pri vyhľadávaní na Twitteri zobrazia na prvom mieste. Že to tu už bolo? Nie tak celkom. Promované twee- ty totiž nebudú reklamné odkazy, ktoré by nezapadali do twitterskej komunity. Na sieti okrem bežných používateľov majú svoje kontá aj firmy. A tie si môžu priplatiť za promovanie vlastného tweetu. Inak povedané – to, čo nebude medzi tweetmi danej firmy, nebude môcť byť promované. Z toho sa dá tiež vyvodiť, že firma, ktorá nevyužíva Twitter, nebude môcť využívať ani túto reklamnú službu. Okrem toho si chce sociálna sieť v prvom štádiu otestovať, ako na promované tweety zareagujú jej používatelia.
Ak na ktorýsi promovaný tweet nebudú re- agovať, nedajú si ho medzi obľúbené položky alebo inou formou u nich nezarezonuje, promovaný tweet sa prestane zobrazovať. Twitter novú, doteraz netradičnú formu propagácie na sociálnych sieťach štartuje s vybranými reklamnými partnermi – Best Buy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks a Virgin America.