Balené suši. Mnohí z tých, ktorí japonskú špecialitu poznajú, pri tomto spojení ohrnú nosom. Suši má byť čerstvé a v reštaurácii. Ibaže to, čo je v reštaurácii, nie vždy musí byť čerstvé a to, čo je balené, môže vynikať kvalitou.
Ešte pred dvoma rokmi boli najčastejšími zákazníkmi Martiny Briatkovej nevesty. Mala svadobnú agentúru a trúfla si aj na netradičné svadby. Dnes má s manželom firmu, ktorá vyrába suši. Balené, dodávané nielen do hypermarketov, ale aj špičkovým cateringovým spoločnostiam. Na nápad pustiť sa do biznisu, ktorý na Slovensku nie je veľmi bežný, prišli v Prahe. Tam videli, ako podobné firmy fungujú a nápad hneď zapadol do diery, ktorá v tomto odvetví bola na slovenskom trhu. Iste, fungujú tu viaceré suši reštaurácie, balené suši v obchodoch však pred dvoma roky nebolo. „Aj dnes, pokiaľ viem, sme jediná firma, ktorá absolvovala celý schvaľovací proces, aby sme mohli surové ryby predávať balené v obchodoch,“ zamyslí sa M. Briatková.
Svadieb stačilo