SME

Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!

 

Čo má spoločné plyšový medvedík so značkovou voňavkou či fľašou minerálnej vody? V spojení s účinnou kampaňou a aktivitami sociálneho marketingu môžu tieto produkty aj napriek stagnácii trhu firmám zvýšiť tržby z predaja, zlepšiť imidž, pozitívne vnímanie značky či prispieť k zlepšeniu správania ľudí. Sociálny marketing je totiž čosi ako charita za reklamu. Oponenti môžu namietať, že pod pláštikom charity z neho niekto získava a vyťaží. Ale o to práve ide. Aby benefitov pre všetky strany bolo čo najviac. Na tomto princípe je sociálny marketing postavený. O tom, ako dostáva tento nástroj marketingu reálne kontúry, píšu reportéri Profitu z Mozambiku.

SkryťVypnúť reklamu

V dedinskej nemocnici v Chicumbane, neďaleko mesta Xai-Xai v Mozambiku sa v skorých ranných hodinách pripravuje zdravotníčka Cândida Chavesová na dlhú cestu. Celý deň bude dohliadať na prácu mobilného zdravotného tímu, ktorý cestuje do provincie Gaza. Idú navštíviť vzdialenú komunitu so zhruba 3 900 obyvateľmi. Keď naložia posledné škatule s vakcínami do auta, C. Chavesová spolu s dvoma zdravotnými sestrami všetko naposledy skontroluje. „Auto je naložené vakcínami, detskými váhami, liekmi na liečbu najčastejších detských chorôb, pomôckami na vyšetrenie tehotných žien a liečbu pohlavne prenosných chorôb. Všetko, čo potrebujeme na základnú zdravotnú starostlivosť v komunitách,” hovorí C. Chavesová, keď naskakuje do auta.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4FNV na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  2. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  5. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  6. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  7. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  8. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 10 327
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 10 241
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 896
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 024
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 239
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 1 873
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 788
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 585
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Logo platformy X.

Dôvodom sú hlavne výhrady voči Muskovi.


TASR
Premiér Robert Fico.

Pripúšťa aj možnosť, že sankcie nepodporí.


TASR 33
Ilustračná fotografia.

Obchodná vojna poškodila chuť investorov riskovať v tejto oblasti.


TASR
Ilustrační snímka

Konkurz spoločnosti Kimat SK vyplavuje viaceré otázniky.


  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  6. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Ivan Čáni: Blaha a Kaliňák junior narazili ale napriek tomu ďalej ohlupujú svoj už aj tak dostatočne ohlúpený fan club. 21 910
  2. Věra Tepličková: Vážený pán premiér 8 120
  3. Dávid Polák: Denník Dezoláta 6 977
  4. Rastislav Puchala: Ficovo devínske šialenstvo 6 373
  5. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 6 181
  6. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii 5 852
  7. Daniel Guľaš: Hlina preberá štafetu opozičného lídra. PS stagnuje a stráca momentum 5 649
  8. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 4 794
  1. Monika Nagyova: Ako ma rozplakala umelá inteligencia
  2. Marcel Rebro: Fico pomáha Putinovi. Slováci pomáhajú Ukrajine.
  3. Věra Tepličková: Trenčín alebo Stará Bystrica? Kde by ste radšej strávili sobotný večer... ?
  4. Věra Tepličková: Vážený pán premiér
  5. Marcel Rebro: Dobrý vojak Pellegriny: Poslušne hlásim, že idem do vojny!
  6. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene
  7. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii
  8. INESS: Aké je (ne)produktívne zdravotníctvo?
SkryťZatvoriť reklamu