SME

Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!

 

Čo má spoločné plyšový medvedík so značkovou voňavkou či fľašou minerálnej vody? V spojení s účinnou kampaňou a aktivitami sociálneho marketingu môžu tieto produkty aj napriek stagnácii trhu firmám zvýšiť tržby z predaja, zlepšiť imidž, pozitívne vnímanie značky či prispieť k zlepšeniu správania ľudí. Sociálny marketing je totiž čosi ako charita za reklamu. Oponenti môžu namietať, že pod pláštikom charity z neho niekto získava a vyťaží. Ale o to práve ide. Aby benefitov pre všetky strany bolo čo najviac. Na tomto princípe je sociálny marketing postavený. O tom, ako dostáva tento nástroj marketingu reálne kontúry, píšu reportéri Profitu z Mozambiku.

SkryťVypnúť reklamu

V dedinskej nemocnici v Chicumbane, neďaleko mesta Xai-Xai v Mozambiku sa v skorých ranných hodinách pripravuje zdravotníčka Cândida Chavesová na dlhú cestu. Celý deň bude dohliadať na prácu mobilného zdravotného tímu, ktorý cestuje do provincie Gaza. Idú navštíviť vzdialenú komunitu so zhruba 3 900 obyvateľmi. Keď naložia posledné škatule s vakcínami do auta, C. Chavesová spolu s dvoma zdravotnými sestrami všetko naposledy skontroluje. „Auto je naložené vakcínami, detskými váhami, liekmi na liečbu najčastejších detských chorôb, pomôckami na vyšetrenie tehotných žien a liečbu pohlavne prenosných chorôb. Všetko, čo potrebujeme na základnú zdravotnú starostlivosť v komunitách,” hovorí C. Chavesová, keď naskakuje do auta.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C4FNV na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

Komerčné články

  1. Hodnotenie profesionála: Aké sú rezorty na exotickom Mauríciu?
  2. Cestovateľský hit desaťročí leží v Ázii – s 55% zľavou
  3. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  4. Ľuboš Fellner otvorene
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  7. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  8. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  1. Cestovateľský hit desaťročí leží v Ázii – s 55% zľavou
  2. Hodnotenie profesionála: Aké sú rezorty na exotickom Mauríciu?
  3. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  4. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  5. Ľuboš Fellner otvorene
  6. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  7. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  8. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  1. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 26 380
  2. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 24 939
  3. Ľuboš Fellner otvorene 7 888
  4. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 6 291
  5. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 900
  6. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 3 812
  7. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska 3 282
  8. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky 3 135
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Apollo Nivy.

Skupina sa sústreďuje na Londýn a Berlín.


Ilustračné foto.

Geopolitické zmeny si vyžadujú odolnejší a prispôsobivejší prístup.


TASR 2
Americký prezident Donald Trump.

Polročné výkazy by ušetrili firmám peniaze.


TASR
Zásah záchranárov v zaplavenom meste Arques.

Skutočné náklady extrémnych udalostí presahujú ich okamžité účinky.


TASR
  1. Juraj Jevin: Kde je minister financií?
  2. Teodor Dlužanský: Ako Fico suverénne konsoliduje?
  3. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú.
  4. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  5. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  6. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  7. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  8. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  1. Radko Mačuha: Nepríjemná správa pre Fica a Uhríka. 93 241
  2. Pavol Návrat: Žiadosť občanov Slovenskej republiky o zlúčenie s Českou republikou 67 026
  3. Monika Albertiová: Facka Ficovi. Slovensko sa prebúdza! 18 070
  4. Monika Albertiová: SLOVENSKOOO! A je to tu! Nenávisť a tuposť 9 304
  5. Monika Albertiová: Ďakujeme, Smer. Vianoce zrušené, odvody zvýšené, a vy voliči žerte seno. Tak vám treba! 6 639
  6. Otilia Horrocks: Akcia "Hromžia celé Košice" v plnom prúde 6 438
  7. Ján Kušnír: Prečo D2 každé ráno kolabuje 6 357
  8. Tomáš Csicsó: Ako školy vyberajú výpalné od študentov 6 240
  1. Věra Tepličková: A je to tu: Mars útočí
  2. Radko Mačuha: Dobrá správa pre Fica a Uhríka.
  3. Marian Nanias: Čerenkovovo žiarenie v ľudskom tele.
  4. Věra Tepličková: Keby sme my vedeli...
  5. Roman Kebísek: Teoretik moci Machiavelli: Je rozdiel medzi tým, aký by mal život byť a aký naozaj je
  6. Radko Mačuha: Nepríjemná správa pre Fica a Uhríka.
  7. Marian Nanias: Havárie a nehody jadrových zariadení v kozme.
  8. Marcel Rebro: Zvyšujeme odvody, aby ste mali viac. Orwell by žasol
SkryťZatvoriť reklamu