Hitom tohto leta je klimatizácia a náhrady starších chladničiek, ktoré nevydržali horúčavy a oprava by bola drahá. Klesá však predaj mrazničiek. Pred šampionátom vo futbale sa viac kupovali televízory s LCD alebo plazmovou obrazovkou. Veľký predajca so širokým sortimentom zmeny až tak necíti. Menší odbyt iných tovarov kompenzuje tým, čo ide momentálne lepšie. Aj to sú dvadsaťročné skúsenosti piešťanskej spoločnosti Domoss.
Je to ďalší z príbehov, ako núdza naučila Dalibora húsť. Boli piati a v roku 1990 pochopili, že Výskumný ústav pre vývoj strojárskeho spotrebného tovaru v Piešťanoch neprežije porevolučné zmeny. Štát prestal dirigovať výrobu i objednávky. Do krajiny sa hrnula zahraničná produkcia a nezorientovaní domáci výrobcovia na vývoj a testovanie nových produktov zväčša nemali najmä peniaze. Tí piati sa pokúsili od roku 1990 predávať, čo donedávna vyvíjali a skúšali. Štartovné mali v známostiach u slovenských i českých výrobcov práčok a chladničiek. Súčasnému predsedovi predstavenstva a obchodnému riaditeľovi spoločnosti Miroslavovi Hrdinovi vraj pomohlo aj to, že hrával sálový futbal. Pred zápasom i po ňom boli so súpermi napríklad z firmy Romo z Fulneku kamarátmi. A chápali, že ich práčky musí niekto predať.