O pár dní sa na výstave v Paríži expozícia automobilky s levom v znaku sústredí na nový sériový model Peugeot 508. Sprievodné informácie prezrádzajú, že nahradí nielen populárnu štyristosedmičku, ale aj väčší Peugeot 607, ktorý už vo vyššej strednej triede nadsluhuje.
Automobilka Peugeot už v minulosti mala rad päťsto vo svojom portfóliu, ale v ostatných rokoch ho programovo obchádzala. Kým pochopila, že vo vyššej strednej triede rozdávajú karty Audi, BMW a Mercedes-Benz. Preto reinkarnovala myšlienku päťstovkového radu a nasmerovala ju ako klin medzi strednú a vyššiu strednú triedu.
Osvedčená platforma. Pri voľbe základu nového typového radu padlo rozhodnutie na osvedčenú platformu 3 koncernu PSA (Peugeot Citroën). Rázvoru však konštruktéri povolili opraty, až narástol na 2 817 mm. Tým o 92 mm prekonáva vzdialenosť náprav P 407 a o 17 mm aj rázvor modelu P 607. Dĺžkou karosérie 4 792 mm sa však nový Peugeot medzi oboch svojich predchodcov zaraďuje. Zásluhou vysokého pontónu karosérie oproti štíhlemu bočnému preskleniu päťstoosmička vyznieva robustnejšie. Dokonca ho ešte umocňujú svalnaté formy prednej kapoty a požívačný otvor náporového chladenia.