Pred niekoľkými dňami riešila arbitrážna komisia Rady pre reklamu jeden z najzaujímavejších sporov o reklamnú etiku, aký sa tam kedy objavil. Išlo pritom o reklamu, ktorá sa vysielala ani nie týždeň. Napriek tomu stihla nastoliť mnoho otázok týkajúcich sa reklamnej etiky, autorského práva, korektnosti hospodárskej súťaže a v neposlednom rade aj obyčajnej ľudskej lojality dvoch hercov k subjektu, ktorý ich osem rokov platil. Spor má, ako vždy, dve strany a každá má svoju pravdu.
V roku 2002 stavila najväčšia slovenská banka Slovenská sporiteľňa na dovtedy netradičný marketing. Jej agentúra ako základ dlhodobého komunikačného konceptu vytvorila pre banku rodinku Veselých, v ktorej manželský pár predstavovali herci Jana Hubinská a Pavol Topoľský. Séria kampaní s touto rodinkou trvala neuveriteľných osem rokov.