Vlastniť internetový obchod sa dnes zdá byť zlatá baňa. Klientela sa javí neobmedzená, možností ako mrakov, dopyt nekončiaci, náklady minimálne, marže ľubovoľné a zisky nezávislé od sezóny. Takmer všetko je naopak, ale aj tak to môže byť zlatá baňa. „Len keby Slováci ešte viac rozmýšľali,“ tvrdí spolumajiteľ jedného z najväčších internetových obchodov na Slovensku InterStore.sk Alexander Gramblička.
Adresa je na známej Račianskej ulici v Bratislave, ale aj tak to chce pri prvej návšteve obehnúť ulicu druhýkrát, kým si všimnete červeno-čierne logo InterStore.sk na bielej budove. Niežeby bol problém s parkovaním, ale človek sprvu očakáva väčší firemný komplex, minimálne kvôli skladovacím priestorom pre všetok tovar, ktorý si za deň Slováci vyťukajú na internete.