Sú firmy, v ktorých keď zistia, že ste nafotili fotografie v spodnej bielizni či nedajbože erotické, dajú vám, jemne povedané, možnosť odchodu. A sú spoločnosti, ktoré svoju marketingovú komunikáciu a logo s nahotou a umením dokážu úspešne spojiť. Dokonca aj cez vyzlečené zamestnankyne.
Keď vlani nízkonákladová letecká spoločnosť Ryanair dala do obehu svoj druhý kalendár s letuškami vyzlečenými do spodnej bielizne, britská labouristická poslankyňa Mary Honeyballová obvinila firmu zo sexualizácie leteckého priemyslu. Letušky, ktoré sa kvôli kalendáru vyzliekli, boli pre ňu zúfalým činom v honbe za ziskom. Michael O‘Leary, zakladateľ a šéf Ryanairu, jej odkázal, že nemá zmysel pre humor. Označil ju za antizábavnú a poslal jej zadarmo jeden kalendár.
Vyzlečené letušky