Niekomu postačuje fitlopta namiesto stoličky a cíti sa dobre. Iného neprítomnosť stoličky prekvapí a necíti sa bez nej komfortne. Niekto zbožňuje pestrú kanceláriu, ďalšieho šokuje, prečo nemá čisté biele steny. Úspešné firmy na celom svete investujú peniaze do dizajnu pracovísk, aby sa v nich ľudia cítili príjemne, neutekali z práce pri každej príležitosti, ale najmä – boli kreatívni a pomohli tak firme prežiť a zarobiť peniaze. Profit sa pozrel na niekoľko nápadov ľudí, ktorí majú na podobu svojho pracovného priestoru i pracoviska pre svojich zamestnancov rozdielne predstavy. V jednom sú si však podobní – ich „kancelária“ je niečím výnimočná.
Keď sa hovorí o tom, ako by sa ľudia mali na pracovisku cítiť príjemne a ako je dôležité, aby ich kreativitu podporovalo aj prostredie, ihneď prichádza na um prípad Googlu. Mimoriadne úspešnej firmy, ktorá je známa aj tým, že ľuďom dovoľuje na pracovisku takmer všetko – od psov a mačiek až po šialené kĺzačky či hojdacie siete. Je úspešná aj vďaka tomu? Kreatívne prostredie je určite podkladom na to, aby človek dokázal robiť svoju prácu iným a uvoľneným spôsobom. Inak povedané, aby ho bavila a bol pri nej nápaditý. A je jedno, či sedí na marketingu, alebo je správca siete.