Je extrémne počasie dobré alebo zlé pre biznis? Odpoveď na túto otázku nie je jednoznačná. Vo Veľkej Británii napríklad pred Vianocami aj počas nich výdatne snežilo a mrzlo. Zlému počasiu pripísal najväčší obchodný reťazec v krajine – Tesco oveľa horší výsledok najlepšej predajnej sezóny roka, ako pôvodne predpokladal.
Jeho konkurent Sainsbury's si naopak výsledky predvianočného predaja pochvaľoval. Zatiaľ čo britské Tesco tvrdilo, že zle dopadol najmä predaj tovarov nejedlého charakteru, Sainsbury's tvrdil, že práve tieto výrobky išli nad očakávanie dobre. Menší špecializovaní predajcovia tiež hlásia zlé čísla predaja.
Sneh môže fungovať ako reálny faktor obmedzujúci nákupy. Keď sa ľudia nevedia dostať do obchodov, tak kupujú len to, čo naozaj potrebujú. Alebo uprednostnia veľké obchody so všetkým druhom tovaru, čo je aj argument Sainsbury's, prečo im tržby rástli.