Internetoví fanúšikovia sú v ošiale. To, čo dáva blogerom nekonečné námety na príspevky, sa volá Quora. Môže sa zdať, že Quora nie je nič nové, len stránka s otázkami a odpoveďami, podobná Yahoo Answers alebo Ask.com. Prečo však koncept mnohí nazývajú „myšlienkovou sieťou“ či novou érou blogovania?
Quora poskytuje tvorcom aj konzumentom motiváciu tvoriť a formovať istú identitu okolo obsahu. Rýchlosť, s akou ľudia reagujú, sa stáva závislosťou. Pohltila už mnohých – napríklad aj Mark Zuckerberg sa pýtal, ktoré stránky by mal Facebook v roku 2011 kúpiť. Človeka však najviac pohltí ponúkané množstvo poznatkov a s novými používateľmi sa budú rozširovať. Quora je aj sociálna sieť. Možno na nej sledovať ľudí ako na Twitteri alebo im poslať správu. Nečakajte však fotky zo včerajšieho divokého žúru. Projekt je stále relatívne mladý, chýbajú mu ešte používatelia z mnohých skupín (učitelia, vedci, podnikatelia z rôznych oblastí). Je to preto, že prístup na stránky je podmienený pozvánkou od aktívneho používateľa. To je však len dočasné, kým tvorcovia odstránia technické nedostatky a pustia dnu masy.