Za slovenským internetom sa ešte stále ťažko vidí biznis. Slovenská verejná mienka ostáva oklieštená v idei, že internet je e-mail, vyhľadávanie, spôsob ako účinne stiahnuť film, odkopírovať podklady na prácu a nanajvýš možnosť narýchlo sa s niekým, kto práve rozmýšľa rovnako a je pripojený, porozprávať. Internet k nám síce dorazil už pred dvadsiatimi rokmi, ale v plnej miere nedorazili obchodné možnosti, ktoré ponúka. V ostatných rokoch sa objavila hŕstka nadšencov, ktorí však otvorili Pandorinu skrinku nového podnikania. Spája ich eufória, že robia, čo ich baví, a viera, že raz z nej prídu aj nejaké peniaze. V rukách majú pritom tak veľa.
Slovenský internet nie je mladý. Prví ľudia sa z univerzít na sieť pripojili v roku 1991, keď vznikol Sanet. V roku 1994 sa na Slovensku sformoval web a začali sa objavovať prvé stránky — zväčša len online nástenky médií a inštitúcií.
Potom nastúpili prvé internetové projekty ako napríklad Pobox či Zoznam, zväčša inšpirované podobnými zahraničnými službami. S trhom veľkým ako tretina jedného štátu USA mohli prinajlepšom kopírovať, čo svet poznal roky. Na konci tisícročia však praská takzvaná dot.com bublina a očistný vplyv má aj u nás. Mnoho projektov zaniká.