Čo je to dobrá reklama? Tá, o ktorej sa hovorí. Možno tá, ktorá najviac pobaví. Alebo taká, na ktorú ste si spomenuli hneď pri prvej otázke. Ľudia z reklamnej brandže majú na to iný pohľad. Dobrá reklama je tá, pri ktorej sa kreatívec nahnevá, že nenapadla jemu.
V zásade platí, že reklama je dobrá len vtedy, ak predáva to, čo propaguje. Inak nemá zmysel a stráca sa jej podstata. Preto reklama v sebe zahŕňa spektrum ľudí – od tých základných, ktorí sa venujú textu, obrazu či hudbe, až po stratégov a manažérov-vizionárov, ktorých úlohou je lepšie chápať spotrebiteľa a predvídať trendy. Zohratý reklamný tím absorbuje veľa ľudí s rozličnými uhlami pohľadu. Len tak pochopia potreby klienta aj ľudí, ktorých chcú osloviť, a vymyslia niečo, čo zaberie.
Ostatné roky priniesli veľa zmien aj do reklamy. Kríza priškrtila rozpočty, internet ponúkol nové možnosti. Okrem toho sa mení všetko to, s čím reklama doteraz pracovala – tlač už nie je iba tlač, ale prechádza aj na internet, tablety a smartfóny. Televízia už nie je len televízia, aj ona sa prepája s internetom a digitalizuje sa, vznikajú nové špeciálne stanice. Rovnako sa mení aj rozhlas. Nové kanály komunikácie, nové možnosti pre kreatívu. Len filozofia zostáva tá istá.