Všetci sú vraj na Facebooku, tak nech sme tam aj my, zaznie na porade vedenia firmy. Realizáciou býva poverený programátor – jednak preto, že má veľa priateľov na Facebooku, a jednak preto, že nikto iný to vo firme urobiť nevie.
Výsledok takéhoto, síce iluzórneho, ale realitou inšpirovaného mikropríbehu je facebooková stránka firmy, ktorá má ďaleko od toho, čo sa od sociálnych sietí očakáva – komunikáciu. Ak firma nevie, ako môže sociálne siete využiť, ak nevie, ako získať zákazníkov a komunikovať svoje novinky a ešte si aj mýli prezentáciu na webe a sociálnych sieťach, nech radšej nové možnosti komunikácie nevyužíva.
Na druhej strane, môže sa inšpirovať. A ak dodrží pár základných pravidiel, môže to byť len v jej prospech. Mimochodom, nie sú to žiadne nové pravidlá a zásady, ale bežné veci korektného správania sa v biznise aj v osobnom živote – ak sa niekto pýta, treba odpovedať, podľa možnosti čo najskôr, a ak niekto kritizuje, treba si ho vypočuť, zvážiť, či nemá pravdu a urobiť prípadné zmeny. To je v podstate všetko.