Kompaktné SUV značky Opel má za sebou päťročnú anabázu a tento fakt by mohol byť dobrým dôvodom na modernizáciu. Tvorcovia však mali motiváciu navyše, aby s Antarou niečo podnikli. Vlaňajších vyše deväťtisíc exemplárov predaných v Európe nie je práve výsledok, s ktorým sa možno pýšiť.
Hoci facelift Antary má najmä technický základ, dizajnéri sa odhodlali aj na niekoľko kozmetických zásahov na exteriéri. V prednej časti dosiaľ dominujúci, ale bezpohlavný čierny plast ustúpil aj s evidenčným číslom smerom nadol v prospech lakovanej oceli. Oba otvory náporového chladenia dostali nové mriežky, aby ladili s ďalšími služobne najnovšími reprezentantmi značky.
Ak prirátame novú grafiku predných a zadných svetlometov, Antara ožila ako dáma v (najlepších) rokoch po zopár hodinách v kozmetickom salóne. Rekapituláciou zmien v interiéri strávime ešte menej času. Kritériá novinky plní len elektrická parkovačka a použité hodnotnejšie materiály.