SME

Výhra, ktorá nezarobí

Online stávky sú výnosným odvetvím, nelegálne spoločnosti sú však rizikom (aktualizované o reakciu bet-at-home.com)

Na akúkoľvek športovú udalosť medzinárodného významu sa okrem fanúšikov tešia aj stávkové kancelárie. Chuť tipnúť si víťaza je vo chvíľach vypätých emócií vyššia a do peňaženky siahnu aj tí, ktorí by sa inak takejto zábavke vyhli. Tohtoročné majstrovstvá sveta v hokeji však mali aj inú stávkovaciu príchuť. Legálne spoločnosti sa nahnevali na tie nelegálne.

Alebo inak. Spoločnosti, ktoré majú na Slovensku licenciu udelenú ministerstvom financií, upozornili na to, že iné firmy, ktoré túto licenciu nemajú, majú reklamu v televízii, na MHD aj priamo na športoviskách a – nikomu to neprekáža. Nikto nezakročil až do chvíle, kým Asociácia spoločností prevádzkujúcich kurzové stávky nezvolala tlačovú konferenciu, nevydala tlačovú správu a neposlala ministerstvám, polícii, daňovákom a magistrátu listy, v ktorých na problém upozornila. Ani jedna z inštitúcií si problém predtým nevšimla.

SkryťVypnúť reklamu

Asociácia, v ktorej sú Niké, Fortuna, Tipsport aj štátny Tipos, na tlačovej konferencii k tejto téme dokázala nielen to, že firma Bet-at-home bez licencie umožňuje stávkovanie, ale ešte majú k nemu prístup aj neplnoleté deti. Aj tie mohli získať päťeurovú poukážku a staviť si. „Je to problém dlhodobejšieho charakteru. My sme naň upozorňovali už dávnejšie, vedeli sme, že Bet-at-home podpísal zmluvu v súvislosti s hokejovými majstrovstvami. Ale všetci sa tvárili, že sa nič nedeje, najmä z organizačného výboru a zvaľovali vinu na agentúru, ktorá má na starosti marketingové práva k majstrovstvám,“ hovorí pre Profit generálny riaditeľ spoločnosti Fortuna Jiří Bunda. „Najviac ma nahnevalo to, že tým, ako často sa spoločnosť Bet-at-home vyskytuje v slovenských televíziách a koľko má reklamy v súvislosti s majstrovstvami v hokeji, došlo akoby k legalizácii tejto spoločnosti.“

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4H6P na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Index

KURZY

Koľko dostanem za 1 euro (20. 4. 2025)
USD 1.136
AUD 1.785
CZK 25.009
JPY 161.980
CAD 1.577
GBP 0.859
HUF 407.600
PLN 4.274
CHF 0.929
SEK 11.028

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 538
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 585
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 457
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 164
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 120
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 799
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 749
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 779
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 31 070
  2. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 465
  3. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 20 269
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 871
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 548
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 183
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 9 748
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 6 959
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Americkému turizmu hrozia škody v miliardách dolárov.


TASR 5
Logo Volkswagenu.

Cieľom je vyhnúť sa vysokým americkým clám.


TASR 1
Plniaca linka jedlého oleja v Palme z konca 60. rokov.

Značky Heliol a Raciol prežili, v bratislavskej fabrike sa však už nevyrábajú.


Vizualizácia projektu Fizz Park.

Investor presvedčil úradníkov z magistrátu.


9
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 31 070
  2. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 465
  3. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 20 269
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 871
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 548
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 183
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 9 748
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 6 959
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťZatvoriť reklamu