Do bratislavskej Interklinik, ktorá je jedným z najstarších súkromných zariadení na Slovensku s osemnásťročnou tradíciou, vstúpil Tomáš Stern pred piatimi rokmi. Na novom koncepte, ktorý prenikol do všetkých sfér estetickej medicíny, postavil spolu so spoločníkom Lukášom Alnerom biznis model, ktorý je dnes prototypom súkromného zdravotného zariadenia s nadštandardom.
„Na Slovensku sme unikátny, takéto zariadenie nie je ani v susednom Rakúsku. Pod jednu strechu sa nám podarilo sústrediť všetky odbory estetickej medicíny – od plastickej chirurgie a stomatológie až po prístrojové formovanie postavy,“ tvrdí T. Stern, ktorý má za sebou priamočiaru kariéru. Absolvoval Lekársku fakultu UK v Bratislave, pôsobil na Urologickej klinike na Kramároch, potom vstúpil do súkromného sektora a spojil svoje meno so spoločnosťou Interklinik. Charizmatický riaditeľ si pomerne rýchlo získal slovenskú takzvanú „high end“ klientelu, ako ju tituluje jeho kolega L. Alner. „ Zlepšenie vizuálnej stránky mnohým klientom vracia vnútornú rovnováhu, a tak zvyšuje kvalitu ich života,“ hovorí T. Stern.
Spoločnosť Interklinik sa momentálne snaží stabilizovať pozíciu na trhu a poskytovať čo najkomplexnejšiu starostlivosť v oblasti estetickej medicíny. V blízkej budúcnosti plánujú rozšíriť služby o poskytovanie zdravotnej starostlivosti v oblasti gynekológie a sústrediť sa vo väčšej miere na zahraničnú klientelu. V ich prípade hrá významnú úlohu marketing, pretože súkromná klinika je v prvom rade o kvalite služieb a marketingovej komunikácii. „Slovensko v tomto úplne zaspalo,“ zdôrazňuje T. Stern a uvádza, že v Česku tvorí takmer polovicu klientov estetickej medicíny zahraničná klientela, na rozdiel od desiatich percent na Slovensku, nehovoriac o maďarskom pohraničí, kde sú stomatologické ambulancie vybudované takmer výlučne pre Rakúšanov.