Predaj cez pult opäť prehovoril a kľúčový rok po kríze priniesol zmeny. Sieť Wal-Mart Stores, ktorá prevádzkuje reťazce veľkých diskontných predajní je podľa magazínu Fortune v tomto roku opäť najväčšou americkou spoločnosťou.
S tržbami viac ako 420 miliárd dolárov a ziskom 16 miliárd dolárov Wal-Mart dokázal potvrdiť prvenstvo napriek tomu, že spotreba amerických domácností medziročne poklesla. Svoj zisk koncern zvýšil medziročne o 14,3 percenta a definitívne prevalcovala Exxon Mobil, konkurenta na poste najväčšej spoločnosti Spojených štátov. Pre Wal-Mart ale tento boj nie je najľahší. Predaj spoločnosti klesá už sedem štvrťrokov za sebou.
Filozofia Wal-Martu sa musela zmeniť. Šéf Michael Duke vymenil pultový tovar za lacnejší a vsadil na novinku vo Wal-Marte - "antiobéznu" stravu a v predávaných produktoch spoločnosti nariadil znížiť podiel soli alebo cukru.