Ľudia si myslia, že direktor pracuje s číslami, že celý svet má v tabuľkách. Nie je to tak. „Celý deň som s ľuďmi, čísla prídu na rad až večer. Všetky rozhovory, rozhodnutia, skúsenosti sa napokon dostanú v nejakej forme aj do tabuliek, ale len preto, aby sme vedeli presne, čo nám vychádza a kde sme sa pomýlili,“ hovorí Ján Bokroš, riaditeľ hotela Zochova chata.
Na začiatku bol, paradoxne, koniec. V roku 2006 Zochovu chatu majiteľ zatvoril, lebo prevádzka bola, ako sa hovorí, na ekonomickú samovraždu. Potom prišlo rozhodnutie chatu postaviť nanovo a rozšíriť ju na horský hotel.
„V tom čase som dostal ponuku, manažérsky to bolo príťažlivé. Navyše je to pekný projekt, pokračujeme v prerušenej histórii. Som tu rád,“ vraví riaditeľ hotela Zochova chata Ján Bokroš, ktorý nie je spolumajiteľ, ale od začiatku funguje ako manažér. Najprv pomáhal majiteľovi s biznis plánom. Potom sa o celý projekt staral. „Bol som pritom, keď sa hotel staval, riešil som len problémy, ktoré nejako súviseli s prevádzkou budúceho hotela. Pripravovali sme marketingové plány, vyberali zamestnancov... a napokon rozbiehali skúšobnú prevádzku,“ konštatuje.