Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Keď milión ide človeku oproti

V podnikaní nie je všetko len o peniazoch, treba si nájsť vo všetkom aspoň trocha radosti a zábavy

Milan Lechnický
majiteľ reklamnej agentúry Istropolitana                                                                                                                                    

SkryťVypnúť reklamu

Od roku 1993, s malou prestávkou, keď Milan Lechnický o reklame iba písal, je jeho meno spojené so značkou Istropolitana, agentúrou, ktorú založil. „Viac ma bavilo reklamu robiť, ako o nej písať,“ hovorí. Vyštudoval filmovú a televíznu scenáristiku a dramaturgiu. Reklama je predsa len o inom, ale Milan oponuje. „Mottom našej firmy je, že sme agentúra, ktorá rozpráva príbehy. Film a televízia tiež rozprávajú príbehy. Kým však ony hovoria story o ľuďoch, my rozprávame o značkách. V umení je hlavný hrdina vždy autor, v reklame je hlavný hrdina produkt alebo služba. Techniky a remeselné postupy sú tie isté,“ vysvetľuje.

SkryťVypnúť reklamu

Na úspech agentúra nemusela čakať dlho. Nemal však podobu peňazí. „Predstava, že v reklame sa točí veľmi veľa peňazí, je naozaj stará. Dnes si majiteľ agentúry nekupuje zámočky na Loire, vystačí mu tak nanajvýš na byt. Pocit, že sa nám darí a že kráčame k úspechu, prišiel vtedy, keď sme zistili, ako veci fungujú. Urobili sme niečo a prišla odozva. Naraz sme mali výsledok. Dnes to znie možno čudne, ale na začiatku sme nevedeli, ako robiť reklamu, skúšali sme, často sme pracovali intuitívne. Nik z nás v agentúre reklamu neštudoval,“ spomína Milan.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4H9P na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4H9P na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  10. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  1. Neprekonaný VAM systém, ktorý zabráni krádeži vášho auta
  2. Výpredaj zásob. Bezpečný nákup s garanciou dodania až k vám
  3. Garmin predstavuje Lily, svoje najmenšie inteligentné hodinky
  4. Babylon Berlín: Najdrahší nemecký seriál
  5. Potravinové intolerancie bude KRAJ riešiť aj tento rok
  6. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  7. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  8. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  9. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  10. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  1. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí 19 714
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 19 558
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 18 122
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 16 981
  5. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci 8 675
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 7 686
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 418
  8. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat 7 416
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 313
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 6 884
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Predseda parlamentu a predseda Sme rodina Boris Kollár.

Pandémia si vyžiadala 4 411 obetí.

8 h
GameStop.

Cielia na bezcenné firmy.

17 h
DNES PÍŠE MATÚŠ RITOMSKÝ

Antigény sú v tom nevinne

Publicista Matúš Ritomský.

Antigénové testy sú užitočným nástrojom v boji s pandémiou.

46m
Pôvodné vizualizácie projektu Pharos Park.

Časť pozemkov je dlhodobo na predaj.

27. jan