Brian F. Keane sa vo svojom životopise radí k Mad Men –„šialeným mužom“ ekologicky uvedomelej generácie. Vzdelaním je novinár a taktiež expert na strategické plánovanie pre sociálne médiá. Ako prezident neziskovej marketingovej agentúry SmartPower stojí za niekoľkými úspešnými marketingovými a komunikačnými kampaňami na podporu zvyšovania povedomia o obnoviteľných energiách.
Aká je to Mad Men generácia, do ktorej ste sa zaradili?
Je to vtipný spôsob, ako povedať ľuďom, o čo sa snažíme v našej organizácii. Mad Men je americký seriál o fiktívnej skupine manažérov v reklamnej agentúre v rokoch 1950 a 1960. Postavy sa práve učia, ako používať televíziu, aby účinne odovzdávali marketingové správy. Dnes prechádzame rovnakým procesom, ale namiesto televízie sú tu internet a sociálne médiá. Čiže ide o online dobu. Marketing sa mení tak dramaticky, ako sa menil s televíznou reklamou. Dôkazom je kampaň Baracka Obamu cez sociálne siete.