Milión funguje ako symbol bohatstva. Je celkom príjemné rozprávať sa o miliónoch, ktoré prišli ako produkt nápadu, snahy, znalosti, vytrvalosti, pričom reč nemusí byť nevyhnutne o peniazoch. Ľudia, ktorí si svoj povestný prvý milión zaslúžili, totiž hovoria o radosti, o zaťatosti, o trpezlivosti, o nápadoch. Profit sa s niekoľkými rozprával.
Milan Lechnický
majiteľ reklamnej agentúry Istropolitana
Od roku 1993, s malou prestávkou, keď Milan Lechnický o reklame iba písal, je jeho meno spojené so značkou Istropolitana, agentúrou, ktorú založil. „Viac ma bavilo reklamu robiť, ako o nej písať,“ hovorí. Vyštudoval filmovú a televíznu scenáristiku a dramaturgiu. Reklama je predsa len o inom, ale Milan oponuje. „Mottom našej firmy je, že sme agentúra, ktorá rozpráva príbehy. Film a televízia tiež rozprávajú príbehy. Kým však ony hovoria story o ľuďoch, my rozprávame o značkách. V umení je hlavný hrdina vždy autor, v reklame je hlavný hrdina produkt alebo služba. Techniky a remeselné postupy sú tie isté,“ vysvetľuje.