Spoločnosť Google zriadením svojho zastúpenia vstúpila aj na slovenský trh. Pod názvom Google Slovensko bude poskytovať všestranné služby najmä v oblasti e-commerce. Podľa country manažéra Rasťa Kulicha možnosti Slovenska v online obchodovaní sú značné. Napriek skutočnosti, že internet na Slovensku už má takmer 67 percent domácností, je nákup prostredníctvom tohto média na nízkej úrovni. Aj keď viac ako tretina slovenských spotrebiteľov sa snaží nakupovať online, pri nákupoch na internete minú v priemere na jedného kupujúceho takmer najmenej v Európe. Hlavnú príčinu nízkej úrovne e-commerce vidí v malej ponuke zo strany firemného sektora, ktorý ešte túto príležitosť na internete neobjavil. A práve v tomto smere chce Google Slovensko pomôcť podporiť rozvoj a zamerať sa na vzdelávacie aktivity a podporu v oblasti e-marketingu s dôrazom na exportérov a malé a stredné podniky. Zriadenie obchodného zastúpenia Google na Slovensku ocenil aj minister hospodárstva Juraj Miškov. Okrem iného zdôraznil, že práve informatizácia a IT sa budú čoraz viac podieľať na ekonomike celej krajiny. Google je najväčší vyhľadávací nástroj na svete a je k dispozícii ako bezplatná služba.
