Tvrdenie, že nezáleží na tom, čo vieme, ale na tom, koho poznáme, platilo pred stáročiami a v súčasnosti platí rovnako, ak nie ešte viac. Vie to aj John Timperley, marketingový riaditeľ svetového lídra v oblasti poradenstva a konzultácií PricewaterhouseCoopers, ktorý vytvára komunikačné tréningové programy pre klientov aj zamestnancov. Vo svojej knihe to na mnohých príkladoch nielen dokumentuje, ale čo je hlavné, ukáže čitateľovi, ako sa vo svete, kde sú na seba všetci ľudia poprepájaní najrôznejšími vzťahmi, orientovať.
Málokto si uvedomuje, že do okruhu svojich známych si môže okamžite zapísať minimálne 250 kontaktov. Sú to naši známi, bývalí spolužiaci, kamaráti, kamaráti našich kamarátov, rodičia našich detí, z ktorými sme sa stretli na rodičovskom združení a s ktorými máme aspoň jednu spoločnú tému, od ktorej sa dá potom „odpichnúť“ďalej. Okrem toho sa dá vďaka radám autora naučiť, ako sa predstaviť tak, aby sme vzbudili záujem a zanechali silný dojem, ako čo najlepšie využiť svoju vizitku, ktorá je vynikajúcim komunikačným nástrojom, aj ako elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu. Jednoduchými trikmi, ktoré sa dajú naučiť, tiež poradí, ako nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu, využívať svoju databázu kontaktov na získanie odporúčaní nových klientov, ako komunikovať efektívne aj v písomnom styku, cez telefón a aj osobne. V neposlednom rade poradí, ako byť vždy skvelým hostiteľom, ktorý ovláda zásady biznis etikety a poskytne mnoho ďalších komunikačných schopností, ktoré sa na nijakej škole neučia, ale ktoré vo svete biznisu, ale aj v súkromí, fungujú. Napríklad kapitola o tom, ako si vybudovať raport (výraz z psychoanalýzy označujúci vzťah dôvery a porozumenia) prináša šestnásť krokov k tomu, aby ste si so svojim partnerom v súkromí či v obchode výborne porozumeli.