Paríž je v súčasnosti jednotkou v predaji na portáli Letenky.sk, štvorkou v Ruefa CS a na siedmom mieste v Aerodom.sk. Na špičke záujmu je aj u ďalších veľkých hráčov na trhu – Pelicantravel.com, Kolumbus či Satur Travel. Paríž bol vlani po Londýne na Slovensku najpredávanejšou destináciou.
Kupovali sa najmä odlety z Viedne. Aj keď má Ryanair v Bratislave monopol a aj ceny ponúka na prvý pohľad nižšie, do Bratislavy sa mu vlani nevyplatilo lietať každý deň, ale iba štyrikrát týždenne. Klasické aerolinky totiž znížili ceny často takmer na úroveň lowcostov.
Hoci na Slovensku často rozhoduje najmä cena, podľa viacerých predajcov v prípade leteniek to tak nemusí byť. Študent, bežný turista či senior, ktorý nemusí letieť v určitom termíne, si vyberá podľa ceny. Neprekáža mu ani let v menej vyťažených dňoch od utorka do štvrtka, ani čas mimo špičky. Ale kto iba prestupuje, má záujem o raňajší odlet. Podnikateľ či manažér sa chce zo služobnej cesty v Európe vrátiť ešte v ten istý deň bez ohľadu na akciové ceny deň vopred či na víkend. Čas sú peniaze a drahšia letenka sa vyplatí. Netreba hotel a na druhý deň je od rána vo firme. Dôležitý je aj čas príletu. Aby žena, ak nechce z letiska použiť drahý taxík, nemusela cestovať do mesta pred polnocou mestskou dopravou.