V roku 2009 meno Rovio známe nebolo. Nedá sa povedať, že by sa firme nedarilo, ale ničím nevyčnievala z radu stoviek podobných. Potom, v decembri 2009, prišla hra Angry Birds. Vyvinuli ju špeciálne pre iPhone a predávali za sedemdesiatdeväť centov. Napriek nízkej cene Rovio nepožiadalo o pomoc s financovaním ani distribúciou žiadnu veľkú spoločnosť, vydanie zabezpečila firma Chillingo, ešte o dva roky mladšia ako Rovio. Hra, ktorej výroba stála podľa firmy sedemdesiattisíc eur, dokázala už za prvých osem mesiacov zarobiť vyše tri milióny eur a predalo sa jej šesť a pol milióna kusov. Ďalších jedenásť miliónov používateľov si stiahlo bezplatnú demoverziu.
BEZ REKLAMY. Úspech sa dostavil aj napriek tomu, že spoločnosť nedala na reklamu ani cent. Najprv sa hra vďaka sociálnym sieťam dostala na čelo rebríčka sťahovaných hier v domovskom Fínsku, odtiaľ sa preniesla do Švédska. „Angry Birds dostali najväčšiu podporu, keď ich vybrali na prednú stránku Apple App Storu vo Veľkej Británii,“ hovorí Ville Heijari, viceprezident vývoja licencií. „Veľký úspech sme dosiahli aj vďaka ústnej reklame.“ Práve vďaka nej krátko na to Angry Birds zaplavili celý svet.
Vzhľadom na popularitu sa Rovio rozhodlo v roku 2010 hru rozšíriť aj na ďalšie platformy. Ako prvé pribudli dotykové mobily s ďalšími operačnými systémami a tablety. Dlho na seba nedali čakať ani počítače a konzoly Playstation 3 a PSP. Hrať ju po novom môžete aj na Facebooku.