Otvorenie pobočky firmy Google na Slovensku potešilo najmä podnikateľov, špeciálne ľudí z malých a stredných spoločností. Možno sú aj medzi nimi technologickí nadšenci, ale prevažne sú to ľudia, ktorí potrebujú reklamu a nemôžu si dovoliť zaplatiť bilbordy popri cestách. Nástrojmi z Googlu si dokážu sami pripraviť kampaň a merať jej výsledky. Dostanú tak efektívnosť z prvej ruky.
Skutočnosť, že prípravu reklamy na internete zvládne aj laik, ešte neznamená, že nevznikajú situácie, keď je každá rada dobrá, ale najlepšia je z prameňa. Google už od roku 2004 pripravil viacero svojich stránok aj v slovenskej verzii, fyzicky je tu prítomný len niekoľko mesiacov. Na otázky neodpovedá hlasový automat, ale živí ľudia.
Slovenské firmy zatiaľ nevyužívajú príležitosti v e-commerce, čo dokazuje aj fakt, že len sedem percent z nich predáva online, pričom v segmente malých a stredných podnikov je podiel elektronického obchodu na obrate v priemere len tri percentá. Zhruba osemdesiat percent zo všetkých podnikov na Slovensku sú firmy malé, s malým počtom zamestnancov a málo peniazmi. Internet je najprístupnej- ším riešením. Preto Google a po novom Google Slovakia –čo je v súčasnosti pätica mladíkov, ktorých pobočka zatiaľ sídli v malej kancelárii známeho bratislavského domu. Čoskoro sa však rozšíria a priberú ľudí i kancelárie. Teraz začínajú vymaľovaním. Google je totiž aj o farbách.