Štvrtý ročník konferencie o koučovaní s medzinárodnou účasťou niesol názov Koučing v službách biznisu. Hlavnými témami boli prínosy koučovania a návratnosť investícií, spoznanie kvality kouča či rozvoj koučovacích zručností a ich využitie v biznise. Nemec Frank Bresser, špecialista s vyše desaťročnou praxou pre koučingové programy a autor tridsiatich kníh, už v úvode svojej prezentácie priblížil, ako to vo svete biznisu s koučingom mnohokrát funguje. Firmy chcú v prvom rade vidieť peniaze, ktoré im rozvoj zamestnancov prinesie, nie poznať možné riešenia. Podľa F. Bressera koučing nebude fungovať vo firme, ktorá nie je stotožnená s jeho prínosmi pre biznis a stratégie. Hovorí tomu dynamická vhodnosť, čo znamená, že každý si musí nájsť to, čo je preňho najlepšie. Často stačí využívať iba nástroje, ktoré sú vo firme prítomné. Nie je potrebné zavádzať nové. Dôležitá je tiež trpezlivosť, pretože budovanie koučingovej kultúry v ktorejkoľvek firme je kontinuálny proces. Aspoň tak odpovedal F. Bresser na otázku, koľko jej budovanie vlastne potrvá.
