Porady a prednášky privádzali ľudí do unudeného stavu už odpradávna. Za najstarší potvrdený dôkaz a snahu niečo s touto nudou robiť, by sa dal považovať rok 1964, keď študent anglickej univerzity v Brethwoode pravdepodobne vymyslel takzvané business meeting bingo. Vtedy ho pod týmto názvom či jeho variantmi nikto nepoznal. Dnes je to inak. Na Facebooku má už dokonca aj fanúšikovské stránky. O čo ide?
Spomeňte si, ako sa hrá tradičné bingo, domyslite si priestory, v ktorých prebiehajú firemné porady a za čísla dosaďte frázy, ktoré najčastejšie odznievajú z úst šéfov. Tesne pred poradou na papier načrtnite hracie pole, ktoré má päť stĺpcov a päť riadkov. Do jednotlivých políčok vpíšte jednotlivé slová. Portál HRclub.sk uvádza ako príklad tieto: synergia, strategický cieľ, kľúčové kompetencie, best practice, výsledky, ohodnotenie, nonstop, urgent, benchmark, pridaná hodnota, proaktívny prístup, win-win, výsledkovo orientované, talent, angažovanosť, znalostná báza či riešenie. Výrazov je však omnoho viac. Na internete dokonca môžete objaviť už predpripravené hracie polia.