Prvé zľavové portály vznikali na Slovensku vlani v lete. ZlavaDna.sk medzi nimi nebola. Oproti ostatným však mala veľkú výhodu – tím ľudí zohraný z predchádzajúcich projektov. Dnes je jednotkou na trhu v návštevnosti webu aj v počte predaných zliav. Ako sa zľavovému biznisu darí na Slovensku a kam povedie, hovorí jeden zo zakladateľov portálu Zdenko Hoschek.
Prečo ste sa pred rokom pustili do podnikania so zľavami?
Videli sme, že naša existujúca základňa klientov, ktorú sme mali z portálov Obedovat.sk a Relaxovat.sk –čiže najmä reštaurácie, relaxačné zariadenia či penzióny – je tá istá skupina podnikateľov, ktorá má záujem poskytovať zľavy. Nevedeli sme, či to bude fungovať aj na Slovensku. Ale keďže v Česku začali zľavové weby zhruba o pol roka skôr a darilo sa im, úspešne už dlhšie fungovali v Nemecku i v USA, tak sme si povedali, že to skúsime. A naši obchodníci, ktorí majú vzťah s reštauráciami, môžu rovno riešiť aj veci do Zľavy dňa.