Ako možno využiť správanie používateľov Facebooku v prospech biznisu? Na ostatnej Trend konferencii Internet a reklama 2011 vystúpila Katarína Kováčová zo spoločnosti H1 Slovakia – part of Ataxo Group. Prezentácia s názvom Kto je slovenský návštevník Facebooku dala účastníkom zároveň návod na to, ako návštevníka dokonale prečítať.
Používatelia strávia na sociálnej sieti v priemere dvadsaťtri minút denne. Čo tam robia? „Postujú linky, komenty, statusy. Najväčšiu činnosť vykazujú v pondelok a utorok, potom vo štvrtok. Zaujímavé je, že po drasticky nízkej aktivite počas soboty, nedeľa je štvrtým najaktívnejším dňom používateľov Facebooku,“ hovorí K. Kováčová a približuje aj konkrétny čas, totožný s televíznym hlavným programom.
Spoločnosť H1 Slovakia si zobrala na paškál stotri firmy s najvyššou aktivitou na Facebooku. Ukázalo sa, že informácie na stránku pridávajú v čase tradičného pracovného času. Cez víkendy ich činnosť na sociálnej sieti výrazne upadá. Najčastejšie postujú linky, fotografie a až na treťom mieste figurujú statusy.