Šéf dizajnérov Thomas Bürkle určil nový jasný cieľ – auto musí budiť dojem, že je v pohybe, aj keď stojí. Zdá sa, že zámer vyšiel. Tón udáva aerodynamická silueta s výrazne klinovitým pontónom karosérie, svalnatými reliéfmi blatníkov a dozadu splývajúcou strechou zakončenou dlhým šiltom. Na prednej partii zíva obrovská šesťuholníková maska, ktorú pretína nárazník na dva požívačné otvory náporového chladenia. Do ich centra smerujú siločiary uhrančivých osvetľovacích telies.
Rozmernejšie auto i kufor. Základ tvorí podlahová plošina s rázvorom medzigeneračne zväčšeným o päť centimetrov a s väčším priestorovým komfortom pre pasažierov na zadných sedadlách. V súlade s aktuálnym trendom sa zmenili tiež vonkajšie obrysy karosérie. Tá je teraz dlhšia, širšia, ale nižšia. Praktickejšie založení vodiči sa asi ešte viac zaujímajú o prepravnú kapacitu batožinového priestoru. V základnom usporiadaní dosahuje 387 litrov a to je o 47 viac oproti litráži predchodcu. A priestor pre vodiča? Základný tón udáva štíhly stredový panel s veľkým farebným displejom a hlboké tubusy prístrojovej dosky Supervision.