Nahnevaný muž vojde do kaderníctva, dostal od niekoho odporúčanie. Vysvetľuje, že v inom salóne ho zle ostrihali a chce účes opraviť. Kaderníčka Janka urobí malé úpravy. Peniaze nechce. Vraj nech sa klient zastaví, keď vlasy dorastú.
Po týždni muž prichádza opäť a pri strihaní kontroluje vo veľkom aj malom zrkadle každú úpravu a pohyb kaderníčky. Po niekoľkých strihnutiach Janka prechádza testom a pán sa pri čítaní novín do zrkadla ani nepozrie. Kaderníčka získala jeho dôveru.
Nadačný fond Telekom v Nadácii Pontis pomáha nepočujúcim ľuďom podnikať. Počas piatich rokov aj vďaka vzdelávacím kurzom v posunkovej reči si splnilo sen viac ako štyridsať sluchovo postihnutých ľudí. Hoci sú sluchovo postihnutí, paradoxne počúvajú zákazníkov viac. Pustili sa do podnikania, aby našli opäť radosť z práce a niekedy konečne aj prácu. A že podnikanie je plné prekážok? Vo svojich životoch sa s nimi stretávajú neustále.