Autori Peugeotu 208 akoby chceli poprieť tvrdenie, že v jednoduchosti je krása. Nový model je kombinácia plejády dôkladne prepracovaných detailov. Maska chladiča si zachováva typické „patentované“ kontúry, je však kompaktnejšia a plastickejšia. S opisom obrysu svetlometov škoda márniť čas, taký je členitý. Kapota aj bočné partie pontónu zhutňujú línie početných prelisov, ktoré cielene stavajú na hre svetla a tieňa. Pritom profily trojdverovej a päťdverovej verzie sa navzájom nápadne líšia práve modelovaním plechu bočníc aj profilom presklenia. Skrátka, fotogenický malý hatchback. Či sa však jeho dizajn rýchlo nezunuje, ukáže čas.
V MENŠOM AUTE VIAC MIESTA. Znie to takmer ako rúhanie, ale nový malý Peugeot je ešte menší ako jeho predchodca. Dĺžke jeho karosérii chýba celých sedem centimetrov, kým aktuálne trendy velia pravý opak. Zato tých desať milimetrov, o ktoré má nižšiu siluetu, aj pokles priemernej hmotnosti o 110 kilogramov už celkom korešponduje s hlavným prúdom. Pritom výrobca sľubuje o 15 litrov objemnejší batožinový priestor (celkove 285 litrov) aj päť centimetrov k dobru pre nohy cestujúcich na zadných sedadlách. Vychádza to tak, že dvestoosmička má asi väčší rázvor. Túto informáciu si však Peugeot necháva zatiaľ v talóne. Hovorí len o optimalizácii architektúry interiéru.