Na Američana má totiž až priveľmi detailný prehľad o tom, ako to na Slovensku chodí. Neprekvapilo by ho ani to, ak by nový Microsoft vzklíčil aj v hlavách Slovákov.
Ako ste prišli na ideu „pasáží“, keďže nazývate vašu firmu Passages Consulting?
Kedysi som bol zamestnancom jednej veľkej spoločnosti v New Yorku, ktorá pôsobila ako poradca pri akvizíciách. Jej hlavným cieľom bolo len zarobiť kopec peňazí. Ja som to tak nevidel. Viacerí sme sa s tým nechceli stotožniť a chceli sme robiť konzultačné služby a poradenstvo s pridanou hodnotou. Chceli sme pracovať so šéfmi firiem a výkonnými riaditeľmi, meniť ich vedenie. Preto sme spolu s dvoma kolegami pred siedmimi rokmi založili vlastnú firmu. Bola to pre nás ďalšia pasáž v živote a z toho vznikol názov.