Skôr ako sa Astra GTC predviedla v septembri na frankfurtskom autosalóne, očakávania fanúšikov motorizmu navnadil koncept GTC Paris. Sériový model ide po jeho emocionálnej stope. Výrazná muskulatúra zhora uhladená dlhou splývajúcou strechou a formovaná výraznými bočnými prelismi sa takmer kompletne vtesnala medzi obe nápravy.
Športovejší podvozok. Predĺžením rázvoru modifikácie na podvozku neskončili. Po cielených zásahoch jeho svetlá výška klesla o 15 milimetrov, zväčšil sa aj rozchod kolies vzadu o 30 milimetrov a vpredu o štyridsať. Kým zadná náprava využíva už osvedčený Wattov priamovod, vpredu zaujali miesto vzpery HiPerStrut (High Performance Strut). Autori si od nich sľubujú lepšie vedenie kolies, obmedzenie reakcií nápravy na pridanie plynu v zákrute a ich prenos na volant, ako aj menší polomer otáčania. Pritom Astra GTC využíva systém adaptívnych tlmičov pruženia FlexRide, ktorý zlepšuje stabilitu a umožňuje vodičovi voliť medzi tromi stupňami základného nastavenia – Normal, Sport a Comfort. Astra GTC obúva kolesá veľkosti 17 až 20 palcov. Pritom využíva šesť originálnych vzorov diskov kolies a siedmy si požičala od päťdverového modelu.